En vän att lita på?

Vi gick i samma skola sen 5:an tills 9:an el vi gick i samma klass... De va alltid du o ja ANgelica o Sara, o vi gjorde allt tsm, som man gör med sin bästa vän.
Men vad händer när man märker att hon ljuger? när ens bästa vän ljuger för en? eller att hon inte kan va glad för ens egen skull?

Skitsnack är de värsta jag vet gumman, och i mina ögon trodde jag aldrig att du skulle göra de. För jag ville vara en bästa vän för dej och de skulle jag aldrig göra mot dej.

Saknade de vi hade men nu vet jag inte vart jag har dej.<3

Om du såg en vän lyckligast i världen skulle inte du le åt henne då?
skulle inte du bli glad för hennes skull?
jag vet att de skulle jag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0