Vilken Jesus grejj! " smala sussie"



Oh herregud! så va man här igen!;) o mkt har hänt sen dess I'll tell you that;), okey igår firade jag o mr Niklas en vecka;) Riktigt mysigt vi va ute o åt på restaurang o sen åkte vi hem o *kolla film* haha a faktiskt vi kollade på hela filmen för en gång skull;)*haha* some hours later...vi vaknar upp gör en stor frukost inehållande Oboy och mackor* jummiiie* a just de sen gick vi runt hela halmstad;) man kan ju inte klaga på träningen ialf;) fick lite ångest besvär o ville bara hem o kolla film:D men men...

UnderbaraOnsdag!

Vi vaknar upp o jag är lite grinig "maybe"?efter att ha duschat blev de frukost me samma innehåll som igår and its still taste gooood;)!anyway...sen va vi o handla lite:) o senare gjorde jag en marvelous kladdkaka med daim i;) Oww so suggahfree it could be, watch out mr dentist;)! tripp trapp trull så va magen full:Phaha sen skulle vi kolla på fotbollen på 8:an men den kanalen hade ju inte Niklas haha har alla utom den:P o så va fotbollen där:'( *me so happy*;)!



De är ju påväg till höst tider så gjorde en söt bild:)

Kommentarer
Postat av: Maria

haha smala sussie ar bast! xD

Jag stannar till slutet av oktober! Kom ner for fan! Ta med dig nan rolig javel och ta lite semester sa ska jag visa dig hur man festar pa riktigt ;D Nya pojken kanske? :D

Robin har akt hem och jag vill inte prata med honom sa du far saga hej sjalv ;) PUSS

2008-08-21 @ 15:26:19
URL: http://onlycoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0