WiiiiiixD

Äntligen kom ja på ett fränt namn xD jag är ett GENI! Lacream;)vackert eller hur;) varför jag starta en blogg?för jag tänkte att de e viktigt att se ungdommars liv från olika perspektiv:) på gott och ont:) oooooo sen va den nog för att mitt lilla träsketroll"angelica" ville att jag skulle va hennes gropiee;)

Så här har min dag varit från kl 13.45 till nu....:D

vakna av Angelicas underbara mamma Millan<3:) när jag låg i samma säng som angelica^^120 så man kan inte falla ner;)...sen en stadig frukost*host*host* hahah oboy och varma mackor nyttigt eller hur;) tick tack:) så fick jag ångest mitt hår såg ut som jag vet inte vad så ja färga de från ljusare brunt till mörkare*svart*nä så illa va de itne:)men de blev mörkt hahha!


Kommentarer
Postat av: failures

Vad har du gjort ikväll ? :)

2008-02-09 @ 00:32:40
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0