I ain't gotta knock on wood,To tell y’all that I got it so good






Igår skulle ja o Johannes åka på bio o glo saw5 men sen gick inte de så de sluta att ja drog till Andreas i kallhäll o tanka ner filmen o käka pizza:Dsen tog ja sista tåget hem o mötte syrran hahah o sen träffa ja Glenn världens skönaste bögxD hahah,kul hur mkt folk pratar på fyllan:P fick reda på att min syrra har fixat en Blind date till mig "host host" va?? o jag bara aha vem fan e de?inte så att jag behöver eller vill ha någon men a tack:Phaha! Pinsamt värre:P tänker fan itne gå:P! and so it goes! Idag har ja fixat syrrans frilla för hon skulle på 40års fest o ja sitter här o ytnyttjar*trivs:P

Men ja orkar inte skriva mer onödigt skit nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0