Bless you<3

Jag har fått jobb i norge eller snarare i Oslo som kock på en BåtxD kan ju säga att man tjänar bra, men har lite funderingar på börja plugga "A It drives me NUTS!" beslutsångest:P eller jag har alltid beslutsångest:P Fast en sak vet jag o de e att jag ska börja spara pengar till min RESA! o vill bara bort härrifrån Sweden vill leva lite glamour haha!Fatta va najs Rickard o johannes ska till Thiland i typ 3 veckor klart man vill me! hahah:D

Några av mina vänner e bloggare o lärser deras inlägg ibland, och fan va många vänner de är som sviker varandra klart man alltid inte kan vara där men man kan alltid finnas där:) Tycker man e så jävla dåliga på att ta hand om varandra o tar varandra för givet aknske en gång för mkt?En riktig vän är när man när som helst kan ringa den 24/7 o prata om allt o en person som får en att må bra:)jag har faktiskt jätte tur med att ha jätte många bra vänner runt om kring:) vissa som står mig mer närmre hjärtat en andra:)<3 o sen behöver man inte ha många vänner som man kan lita på de räker me 1:) o jag har 1 o hon vet vem hon e<3 Vänner ska uppskattas o vänner ska man värna om:)för de finns inget värre en att känna sig ensamast i världen,o sen har vi min bästa kill kompis ante som ja skulle träffa idag:)han e så goxD!

Vänner behöver man annars dör man<3




Love ya<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig till fullo Sara =)



Pusseli

2008-11-17 @ 17:31:34
Postat av: Maria

Bra talat! :) Vänner ska vara guld inte surkål!

Måste komma o kolla på din lägenhet snart! :D Förfest hos dig på fredag? :D



Tips! Ta jobbet! :P Jobba ihop pengar och erfarenhet(Man tjänar fett om man jobbar på båt;P) och sen kommer du hem och gör vafan du än känner för, plugga, jobba vidare..? whatevah:D

pusshej<3

2008-11-18 @ 02:28:37
URL: http://onlycoco.blogg.se/
Postat av: virre

<3

2008-11-19 @ 21:00:02
URL: http://yossie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0