All I wanna do is rock with you Love is me love is you."Inner Circle"

Stackars killen vi firar en månad o så sitter jag här o nördar mig:) men jag får göra de har ju ingen data hemma "än" o jag åker hem imrogn så e väl hemma i sthlm imrogn vid 4:) ska bli skönt saknar alla o min Alva<3 saknar henne mest:)det bästa som hänt i mitt liv va henne:)<3 ska åka tåg hem:) så de tar ca 4,5 timmar:) lär ju få trä smak i röven men de är juh bättre de än att åka buss som tar 11 timmar:)

Idag Firade jag och Niklas en månad*som ja sa innan:P*:)vi har haft en hel mysig dag:)o kväll me:D de slutar väl me en film o massa mys:)

FAN asså har tänkt mkt på att börja dansa på riktigt ta tag i de o verkligen göra de nu, hatar mig själv som bara skjuter fram grejjer ist för att ta tag i dom, o åt helvete me de sen!xD måste svära lite mer FAN va ja älskar mina nya skor! a dom gröna som ni har sett om ni kollat:D nästan så man flyger en bit ialf...:P*ofta*HAHA:P

*HelvetesJävlaHortyska*

*take a joke*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0