8 years of Hair cutting!*Fuck*

Idag åkte vi in till stan för att jag skulle klippa mej och att vi skulle shoppa lite:)Efter min frisyr(1tim)så gick vi till h&m där ja hitta jätte fina hårspännen:) dom kosta 29.50 billigt och bra!:D


och såhär blev frissan...


I got the Look

Alltid så jävla svårt att gå till frissan för jag tycker att de aldrig blir som man vill eller tänkt sig så därf skiter man i de, som förra gången ,a ett år sen haha frisören blev helt tyst när jag våga berätta att de va ett år sen...efter allt skit man haft i håret tex hårförlängning as fint men efter ett tag blir de skatbo i håret*haha* o plattången som jag tycker är en av dom bästa uppfinningarna haha som sliter sönder håret helt, men endå slutar man inte:)så får tagga ner på de lite,de blir ju bättre men endå:)ialf så när man ska klippa sig känner man att de blir lite pinsamt tyst o man känner att man e nästan tvungen att slänga ut sig någonting ,ialf fråga jag honom om hur länge han hade jobbat där a de va ju ca 8 år, *puhh* vilken lättnad då har han ju lite erfarenhet,haha så sa jag till honom att de va första gången på ett år ja klippte mig a då blev han tyst:P men ja berätta varf, för förra gången blev de så fel:Phan bara ja men de gör ju inget *"håret växer ju ut" hahaha snacka om att man fick lite panik när man hörde att han klippte av håret:P! men de blev ganska bra endå:)inget *under* men endå:)de blev fint:)

a de va min lilla dag i mitt nötskal:P nu snart ska vi Käka;Do glömde nästan berätta beställde från asos igår ett armband


Sådär ser de ut:)jätte fint:)!I mitten står de*I love you*

PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Skiiiiitfin frilla jue! Passar dig asbra! =D

2008-09-04 @ 17:02:53
URL: http://gaffeln89.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaa det är bra fast förkylt =( Själv då gumman? =D

2008-09-04 @ 19:16:30
Postat av: Maria

Satan vad fin du är i håret!

hoppas du har det toppen! :D

2008-09-07 @ 18:18:10
URL: http://onlycoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0