Amor vincit omnia<3

Rävtass- Som jag älskar dig*skit bra låt!*



Igår va jag ock Niklas och hans mamma o kolla på Mamma Mia:), jag trodde filmen skulle vara jävligt tråkig eftersom man inte lyssnar på abba nuförtiden haha I had totaly wrong:p den va Så Bra! o ja ger den 10 hallon hahahha *skojja*

Har inte skrivit så mkt i bloggen nu dom senaste dagarna men ibland har man bara inte tid;)!ahop! igår va jag o Niklas o cyklade en runda runt halmstad köpte en glass sen satte oss i parken:)skit mysigt:)! él de va i lördas haha:P*bra minne* sen grillade vi:)och drog ut till stan me Robban:) o igår kollade vi juh bio:) sen kollade vi på kalla fakta om Morden i arboga med den tyska *piiip* , äh fy fan va äklig hon e förstår inte hur man kan göra så, jävligt sjuk människa.

Idag skulle Niklas få sina skor från ASos men dom kommer nog irmogn ist:D så idag hade vi tänkt köpa en present till hans mamma för hon fyller år den 3/9:) så vi ska köpa en stone massage:)



Ser mysigt ut va;)

pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0