090830<3

Fan vad jag har varit trött idag, jobbade som en jude igår!  Fan är så jäkla upptagen så hinner knappt sitta här o skriva blogg men visst är de skönt det me.:)
Idag hade vi lite polare hemma hos oss fan billys polare simon är helt sjukt galet rolig! den flummigaste personen ja träffat:P Man behöver ju såna runt sig eller hur:)

Skönt när man är hemma o pysslar medans killen är me sina polare eller gör nåt hinner man få saker och ting gjorda!annars brukar de ju vara så att man sitter på sitt feta ärsle o inte gör någonting alls:P "host,host" Min jobbar kollega åker till turkiet imorgon och min andra kollega som jobbar med mig i köket som äger restaurangen vill att jag ska ta över hennes restaurang men ja tycker att de låter lite väl mkt:) Blir inte mkt tid över till fritid and so on...

Idag tänkte ja o billy tattuera oss av Dave en av billys polare men de blev inte riktigt av för han va bakis o man vill ju helst att snubben ska va Nykter!hahaxD kör bara nyktert nuförtiden:P Im Stolt:P!

Fan sjuka saker de händer hela tiden här uppe hahhaxD man kan ju inte mer än att garva åt allt folk:P

Men men nu har vi beställt film så dags att glo me lite chockladpudding!

Puss/Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0