Girls night out!

Igår vad jag och veronica o shoppa:D vi skulle snacka om vad vi ska göra på lördag o vilken sprit ja skulle fixaxDhittade lite kläder från veromoda och Bikbok ja tänkte ha:Dvilket är en jätte rosa t-shirt lite stor men as het+svarta lädertights!hot hot hot!...o lite smink:) so im all done!
Idaag va jag o syrran o hade lite quality time tsm o åkte till barkarby först o senare till Ikea o senare till jakan:)

Tänkte bara säga att modet nu är jätte kul med alla färger men kläderna ser ju ut som skit!xDman kan ju inte kalla de någon stil alls skulle sett ett vackert kort vi tog på mej igår ser ut som en peppar kaka me en 60tals klänning som är brun med vita motiv "groteskt fult" men vad vet jag?!, är ju ganska bokom flötet när de gäller mode men shit! att man ens överväger att ha sånt på sej hahaxD!


Så nu imrogn"lördag" ska massa folk till mimmi på Dildoparty:Dsenare ska vi dra ut på stan:D!kommer bli en mkt trevlig kväll:D"I go wild!"

*lite annat kul skulle hjälpa syrran med att byta vindrutetorkarna höhö ja hm...de gick ju sådär:P!*

Bye Bye!;D


Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå du skulle ju lägga upp bild på tatuering! ee du goo ällaaaahr!??!



Vet du vad? Jag kommer ringa dig imorgon/idag och faktiskt undra om du har lust o blåsa in till stan/kista eller kalan!! kalan? jakan* Missade lite :] Hoppas du har lust o hänka annars blir jag ensam ju! :p Vi hörs!

2009-02-28 @ 05:15:50
URL: http://onlycoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0