Living the Dream!

Uppdatering igen fan va ja är en dålig människa! kan inte ens datera min blogg! *usch* vad jag har mkt o göra! haha* Ialf har jag varit hurtig och målat min hall med min kompis Jens! färgen hette *camilla* och var el är Chokladbrun! vackert^^
Så nu är det bara små saker som ska fixas!

Tänkte prata lite stolt om min vän virre you, all heard about her;)! hon jobbar som en jude o pluggar massa för att ta sitt körkort i sommar! För i sommar ska de ju hända massa sakerxD vi ska hyra stuga någostanns i sverige så hela gänget ska åka me!:D o festa! o glo på snygga killar eller hur babe;)! ialf så ska vi åka utomlands me har vi snackat om;)! mkt planer:D


Ska börja plugga upp mina betyg nu för jag ska börja lästa till flygvärdinna el sköterska:) så har stora framtidsplaner! vill göra något coolt me mitt liv o resa o se massa e grejjer för mig:D!


Kommentarer
Postat av: virre

haha ofcourse baby... living the dream ;D

<333

2009-01-08 @ 19:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0