Is there all there is cus I dont want it no more.

Imorgon ska ja o malin in till stan:Dsenare tyo vid 5 ska jag träffa ante:)o sen ska ja köpa nåt till petter för han tar studenten på fredag wwwiiiii!!! han ville att ja skulle vara me på hans mottagning but hell no!

idag fråga henke om ja ville komma hem till honom på middag o käka de lät as gott:) men nej tack pallar inte åka till sumpan idag inte:)ganska roligt hur man träffar folk som blir vänner el till nåt annat:)ialf så skulle ja o malin träffa chris på en rockbar i jakan vi stationen ,as mysigt ställe väl rekomenderat*anyways! 15 min senare kommer Henke in så sitter vi där o blir bjudna på bärs!*guld kväll* o helt jävla stört chris han hade varit tsm me en tjej från min foster familjs släkt kom vi fram till helt sjuk! tänk va världen e liten egentligen:) Ialf jag har jätte mkt ångest över att min bror tar studenten o ja ska åka dit ner till dom o fira me hela släkten som ja mindre tycker om^^.

Men men de kommer säkert gå as bra:)

En annan sak:)varf tar man så hårt på livet? att man måste vara så jävla bäst på allt o bara vara någon? för ja menar efter 80 år kommer ingen komma ihåg dej eller någonting:)därf tycker ja man ska chilla av lite o bara enyoy your time,hahah fan låter som jag är hög eller nåt^^"im not"

kul hur mkt hjärnan funkar nu såhär kvar i 1 på natten:)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0