I adore me.

Igår va jag med andre vi kolla på patrik 1,5 den va as bra där ser man värkligheten hur människor anser sig bögar vara ! inte på bio då utan hemma hos honom i kungsängen:)sen idag träffa ja min syrra vi tog o åt middag sen ska vi ut ikväll:)på sportbaren me lite polare:)

I går på dan va jag och ante o fikade inne i stan snackade massa skit hahahxD skönt o ha någon man bara kan prata av sig om allt som är vettigt och de som inte är!Sånna personer är så värdefulla för mig vänner som man kan vara vem som helst me och man vet att dom tar en för den man är:) tänk en värld utan vänner skulle inte vara en värld alls:) känslomässigt de blev nu da:) men massa sant snackxD


kommer du ihåg pepparkaksbilden virre;)!Den fulaste klänningen i världen:P

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha klart jag minns den ;) vadå ful?? klart den sexigaste klänningen hitills :) Vi måste fan in snart å testa dom andra åxå :) Minns du inte den gula? ;)

PUSS <3

2009-03-08 @ 18:44:35
URL: http://partytaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0