Maybelline volbeat<3A Broken Man And The Dawn

Fy fan va kul vi hade de igår:D! jag och billy och hans killpolare drog ut o krökade! Europs gitarrist va där o spelade me sitt band men fan va dom SÖG! hahahaxD!tur att man va lite på pikalurvan!:Pfan va jag o billy ägde dansgolvet!hahahxDhoppas ingen spelade in vi skulle nog hamna på "the funniest home video"doh!

På fredag flyttar vi! till lägenhet ,sen blir de närmre till jobbet:D!så kanon för mig;)riktigt jävla fin lägenhet:)har fixat en kille nu som tattuerar hela min arm för 2oooskit billigt! men han är grym också!
Köpte en Ipod till billy ifredas eftersom han har adhd så e han typ hyperaktiv och han älskar musik så de e något som skulle funka för honom:D

men men nu kommer svärmor:)

//xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0