Jävla Muffins o Hair cuts!

Tjenis! Ett tag sedan ja skrev brukar alltid glömma dig lilla bloggen! Men ja har ju fixat massa i lägenheten målat o fixat möbler!så all min tid ja har räcker inte alltid till. Har faktiskt inte hänt så mkt dom här dagarna helgen var lungt bjöd svärmor på mat o så hade de allmänt trevligt:),spännande pernilla ska klippa av allt sitt hår hoppas de blir bra:),ja hatar att gå till frisören HATAR de visst dom är skit bra,men ja tycker att den bilden ma alltid har av att de ska bli så blir de aldrig haha,kräsna människa ja är! O när man ber om att ja men klipp inte så jävla mkt så tar dom 1 dm av håret!men va fan ja har ju sparat i 1 år o sen är allt borta på 5min!Jippi!! Men nu håller ja på sparar till sommaren o ja har gett mig fan på att inte ska färga de till dess! har gjort mitt me färgning så har tagit de lungt nu i 4mån har ja inte färgat de ska ju till frissan o färga till våren:)

Jag själv har märkt att ju äldre man blir ju mer vackrare känner man att man är,då menar jag att man accepterar sig för att vara just sig själv:)in och ut,man kladdar inte lika mkt me smink el har en hel sprayflaska i håret o inte lika fåfäng,enligt mig ialf:)tycker de är skönt,är mer nöjd med mig själv more then ever!

Pratade med en kill kompis idag,ja kan känna att min tid bara springer iväg fan ja är redan 22 va hände?!usch usch o en hel del massa ångest då sa han till mig att ja har all tid i världen till att göra vad ja vill:)o de fick mig att må så superbra! Lätt att man tänker negativ ibland,men varf göra de egentligen?lite lustigt!

Så tänkte berätta att ja har varit lite duktig iförrigår gjorde ja choklad muffins me choklad bitar i o blåbär:)som ni ser fyllde ja i lite för mkt haha så ja dom fick vulkan utbrott! o nästan alla smeta ihop sig ja är så lyckad!!
men tanken är ju att de ska va jävligt gott o de va dom me!så att utseende är inte allt de sitter på insidan;)"haha"





Såhär såg man ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0