Fredag!

En jävlig fredag:Pfin början eller hur!de positiva var att ja har fått mina produkter från internett som ja längtat efter!superb!väntar bara på mina bralllor som antagligen kommer på måndag,då jag ska flytta så känner mig lite stressad över MÅNDAG,min dag kommer se ut såhär! PACKA STÄDA ,INTERVJU,FLYTTA STÄDA PACKA UPP! stora bokstäver för de är så JÄKLA jobbigt:P!I tanken är de kul att flytta ny yta nya saker o nya kvm,men att dra upp alla möbler 3trappor utan hiss är ingen HITT kommer nog få höra mina vackra ordval:P svett och tårar:P!Men snällt att man får hjälp med all packning eller mer flytt då!







Så nu är min allmenackan helt fullproppad i nästa vecka.......moasdjhoaksdka!så känner ja about that!
Jo ska måla också !


//Sara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0