Gamla stan /Movitz / After.

Ow what a night;D
Jag åkte till märsta för att träffa sarah. Senare skulle vi träffa Fredrik o anders men vi sket i de så vi drog in själv till gammla stan på Movitz som ligger på Tyska brinken:) Stället såg inte ut mkt för världen men herregud va kul de va:) klart allt började lite segt men sen kom en kille snarare en tysk hahah som gav min tjej kompis en 50lapp o pratade på tyska o ville nått hahah vi såg nog helt iq nollade ut haha men ialf Sarahs ragg va en söt tysk:D en öl senare flyttade vi oss från baren till ett bord, satt vi där o pratade så tyckte srah vi skulle sätta oss vid ett bord me 3 killar hahah dom vinkade dit oss o jag braa nä vi kan ju inte gå dit hahah:P!*skit blyg*^^ ialf så gick  sarah dit o ja kunde ju itne sitta själv så ja kom dit lite smidigt hahah:P skit trevliga killar:P dom kom från skåne o karlstad:)satt vi där o blev bjudna på drinkar haha visade sej att dom bodde i sthlm på fridhemsplan^^.... Ialf någon timme senare frågade dom om vi skulle me till After som ligger typ vid vattnet, de va ett jätte mysigt ställe:)mkt folk men endå:) De va skit trevligt den ena killen
Några drinkar o thiquila senare så kom vi faktiskt hem me buss 592:P o roligare bussresa har jag nog inte haft!

kl.05.09 va vi i märsta:)


Kvällen va totaly lyckad:) tack Älsk för kvällen:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0