Helgen:D

Fredag:
Heeej igen;D i fredes va ja hemma hos min syster o hjälpte henne städa bort allt gammal skit man alltid slänger in i garderoben hahahxD fick typ allergi attack hhaha;)sen förde vi över lite saker till min lägnehet lite nya prylar:)så fick upp min o sarahs foto tavla o lite sånt.
Lite senare på dan ringer ante mej*bästa killkompisen*o frågar vad ja pysslar me hahah så tyckte han att vi skulle ses i stan o äta and so we did:) när vi va i stan träffade vi lite av hans killkompisar så vi hade de jätte kul:)ah de va typ fredagen:P

Lördag: Jag o ante ska åka till bastu party hahaha fy fan säger ja bara:P! en tjej kompis till ante hade partyt fan va mysigt de va:) vi hade köpt öl* corona*mums hahah o sen skulle vi hitta dit så typ jag ante o alexander fick gå några kilometer sen fick vi skjuts *en låååång bit* huset låg i tyresö uppe på ett berg me utsikt över havet jtte fint:)ialf så de jag vill komma till va att jag hoppade i poolen före ante plus att ja va naken hahaha de va inte illa! ungifr 16 grader i vattnen*brrr*men de va riktigt skönt:Dså de va min första dopp i år:)kvällen slutade lite roligt....;D


Söndag: Mysdagen:) tog de bara lungt o kollade på film:)bäställde hem pizza:)*en gång är ingen gång*:Dsen ringde *mr Hemlig mig:)* he is soo damn sweet:)!*golv bög*:PhahahxD han spelar golf:Ptråkigt:) aja see ya later;)

Pussar!:)<3image18
                                     o lilla ante på bildxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0