Sommar!!!




image17


ojojoj va mkt de har hänt sen sist;D Har blivit mkt gå i stan o mysa me film på kvällarna nu:) mkt fika ute o ha det trevligt när solen tittar fram:Do lite färg har man fått me:Dmen Igår så var jag o handla mat som vi skulle grilla, jag o sarah, jon och patrik sen kom *Mr Hemlig*wiiixD direkt från Italien till mej:D*semester*, jätte gulligt när ja skulle möta upp honom i märsta sara bor där o de va där vi hade grillmiddagen:P ialf så möttes vi halv vägs o sen fick ja bamse kramen o pussen:Do ett jätte fint armband från Italiy;D<3hur gulligt som hälst:)he made my day:)

Åh!!!!!!!

har köpt min studentklänning o skor nu!*Älskar mina skor*att vara fin de kostar;D!har hittat världens finaste! tycker jag:)men de tyckte grabbarna o sara me på filmkvällen iförrigår fick manikänga el hur de stavas hahaxD Jo da man kan faktiskt gå i så höga skor utan att trilla ner;)!Men vad de är för färger får ni se efter studenten:D

O nu denna lägenhet hahahxD snart klar ska bara måla hallen:D! tänkte göra de i veckan:D största problemet är ju att nå enda upp lite svårt när man e så lite som mejxD*stege*:P

o imrogn ska vi alla i klassen ses för att måla plakaten till vagnet på studenten:Dpå humlegården hahah kommer inte hitta men de ska bli skojj:P!

Nä nu ska ja fixa til mej till middagen ikväll:D!girls only!.

Puss o kram <3
image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0