Hubba BubbaxD

Tror de va förrigår jag hade skit tråkigt innan ja skulle gå o lägga mig,alla djuren sov o sen gick ja runt o kolla lite i alla mina lådor^^så hitta ja "mia Törnblom" boken ja fick av min psykolog i sommras:) Självkänsla nu! heter den:) Hade lagt undan den för ja har fan inget problem me min egen självkänsla, men så börja jag läsa den ialf o fan va bra saker de stog saker som fick en värkligen att tänka och att skratta. De handlade mkt mer än bara om självkänsla hur man ser på saker och hur man uppfattar människor.
Tycker den va väldigt intressant o mkt värd att läsa:)hatar böcker egentligen^^sen har man ju aldrig tid el man tar sej aldrig tid att läsa en bok heller^^

The week before...

Jag träffade Ante min bästa kill kompis:) han bor i tyresö så vi träffades i stan:)Vi satte oss o käka o sen börja de allt kakel om att vi aldrig ses hahaxXD ialf så känndes de så bra att prata me honom:) Han e tsm me en tjej o allt går as bra  för dom ,skit kul:D o nu i fredes åkte han till London han ville att ja skulle me men nej tack!:Puppskattar värkligen honom som vänxD haha fan va killar e tröga måste jag ju bara sägaxD dom korkaste sakerna ja hör e när han öppnar käften hahaxD!
Kul att höra att han hade saknat mej me så nu ska vi ta o träffas lite mer "ofta":)vill träffa hans tjej hon värkar ur gullig:)!

fan de hände nått mer som ja glömde nu bara för de hahaxD


Ialf nu i lördags va jag o lexie på valpträff i enköping:) shit va kul de va o sen henne busa till de me alla andra amstaffar:) man blir ju jävligt rädd när man hör hur dom låter när dom busarxD "slagsmål"

Senare kom virre hem till mej o vi lagade tacos me misslyckad köttfärs^^den smakade ingenting^^ o sen massa snack om mr M  ^^ Hemlighets stämplat^^ att uppfatta en kille el att inte göra detta!jävligt svårt o uppfatta en kille de är som att läsa av en pantburk! helt meningslöst! xD o hopplöst! o man ska aldrig låta en meningslös pantburk ta för mkt av ens tid:)! för de finns för många som kan  återvinnas;)! där va ja klyftig mohahahxD!

sen i söndas så hände de typ inenting va bara städning:)o prata 7 timmar i tele!xD Brain cancer^^!med mr Joel som inte är hemlig xDo han e typ korkadxD  fast ja tycker nog alla killar e d o är dom inte de så är som tråkiga:P!


Har kommit på hur mkt motion jag får per dag:P går ut me hunden ca 10g om dan 30-45min varje dag:P stenhård träning:P!nästan så att Lexie bara blir less o vill hem:P

So long//





Kommentarer
Postat av: Veronika

haha men så hemlig är han inte ;) men ändå kul m mr M ;) hahha

2009-02-11 @ 10:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0