Dont take no for an answer!

Haha jag har nog inte skrattat så mkt som jag har gjort idag, haha va kul de är när mammor berättar sina små historier om sin lille son:P massa roliga saker man fick reda på:D ifs tyckte inte niklas de va lika kul haha;)

Duktig flicka?
Yes! finally today har jag tagit mej i kragen...igen;) har skrivt ner mitt cv som blev en hel sida.Jag blev riktigt nöjd, har ansökt om ett jobb som personlig assisten till en 10 årig tjej som har lite problem och föreldrar som inte har tid för henne, så jag hoppas jag får de jobbet som då är här i halmstad.De bästa med jobbet va att man får jobba fritt, hitta på roliga saker och att det är fast lön, so gooodbye servering:P! ska söka lite mer imrogon efter vi har varit på stan:)

fredagen:

Imorgon så ska jag o Niklas hem till Jossan för att kolla film me henne och johan;)de kommer bli sjukt ROLIGT!


Virre:D!!
Saknar dej:)<3

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Sarah

kom hem snart! Jag saknar dej!

2008-08-21 @ 22:39:45
URL: http://sarahlinnnea.blogg.se/
Postat av: virre

Är det mej du saknar gumman? ^^ :D

För jag saknar dej... hoppas du fick mitt mess jag skickade för några dagar sen... <3 Ser att allt är bra m dej :) det är det m mej med, jobbar på nu å trivs jätte bra =D Hoppas vi ses snart PUSS

2008-08-25 @ 21:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0