Sara<3 Niklas *2008- 08-11*

I måndags kom jag till Halmstad:)fick träffa hans mamma o pappa:)de va jätte trevligt:)!så nu på måndag är de 1 vecka tsm:)jätte mysigt=D *du får mej på rosa moln* Vi har gjort massor shoppat o bara myst me film o kvarteret skatan;D massor av johan glans=)! Idag var vi i stan med hans mamma o pappa o fikade de va jätte mysigt:) sen när vi kom hem spela vi lite cs hahahxD man blev ju nästan lite *beroende:P* o nu snart när jag har tråkat ut mej här ska vi kolla på film o mysa:)

Imorgon ska vi kolla jobb eftersom jag ska flytta ner:D längtar:) de e så kul o se när folk säger att de aldrig kommer funka el du kommer ju aldrig få jobb o sånt där skit då blir man mer puschad*thnx*:)
de är ju mkt mysigare o trevligare folk här nere:)

Jag har ju inte bara träffat hans mamma o pappa utan deras hund Molly som e jätte söt:)o deras katter som heter *maja. och Kasper*=D


* De va 3 år sen jag kände mer än såhär och mkt bättre en så, me dej känns de inte som att de fattas nått el att man behöver något mer, we are made... jag vill aldrig att du ska va någon du inte är för de va dig jag fall för:)*

hahaxD;)!

Kommentarer
Postat av: Emma

Heeej Saraaaa! Vad roligt för dig att du har hittat nån att krama och pussa på lite extra sådär! Jaha, så du kommer försvinna från Bro nu alltså =( Det var ju tråkigt måste jag säga helt ärligt! Men hoppas att man kan hålla kontakteb på nåt sätt ändå! Sköt om dig vännen! KRAAAAM o kyss på rumpan!

2008-08-16 @ 23:41:24
URL: http://gaffeln89.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahah det ar fan inte latt o skriva utan mina favoritbokstaver xD jag tanker pa norska nar jag skriver faktiskt!

Saknar dig ditt danska fanskap! Ska du inte komma ner till rhodos en vecka eller nat sa ska vi ha grymt javla roligt tillsammans! :D

Skitkul att hora fran dig! Puss pa arslet!

2008-08-18 @ 15:50:30
URL: http://onlycoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0