<3Rod Stewart & Amy Belle- I Dont Want To Talk About It<3

Har äntligen kommit på vad jag ska tattuera in:)inget eget men en liten symbol för guns n roses ska göra pistolerna nere vid magens slut^^o sen ha någon ros de kommer bli så grymt snyggt inte bara för att jag älskar deras musik utan att jag tycker det är en fin symbol:)sen ska jag göra 3 stjärnor på nacken som symboliserar mina nära o kära<3,ialf så idag ska jag förlänga mitt hår:)!kommer bli jätte fint:)har äntligen fått hårfärgen ja vill ha men ska ha lite olika nyanser så de blir lite mer liv ist för bimbo blondt menar vem vill ha de:P?hahaxD!

Imorgon kommer Zebastian,längtar:)!va mysigt de kommer bli:D!åh nu snöar de mäxD!





God Jul<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Men du ÄR ju bimbo! ;D

Lycka till med krabban :P

2008-12-10 @ 16:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0