Clockwatching



På fredag smäller de:)!mkt som hänt nu igen as kass på skriva blogg men kan ju inte säga att de är mitt stora intresse o lägga tid på heller:),I helgen va jag Rickard o johannes virre och andre o käka pizza sen drog virre till Erik o jag va kvar me killarna vi åkte till aoulan i kungsängens skola o kolla film:P bara 4 st på en skit stor bio duk me 400platser de va as kul:Dva på Ikea igår o köpte lite stuff:)! träffade maria i veckan me fasen va kul:Dtjejer e fan bra på snacka skit hahah el snacka om allt o ingenting:)SeaWolf!*hahah* fan va kul:Psåg en gubbe me inget hår som hade färgat de lila:Pfan va hett! blev lite inspererad!:Pså kan ni ju se på marias fina sida på mitt kyckling hår:P haha!så fint:)!nä men ska fixa håret nästa fredag kommer bli as fint:D!va ute o gick me virre igår fan va kallt de börjar blixD istider:P! Imorgon ska jag vara barnvakt till simon ska bli jätte kul:D kolla på någon as rolig film o bara äta onyttigt!MUMS!

*Även små stjärnor lyser på himmlen*

Längtar till fredag:)

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAH seawolf!! jag dör !!XD

LÄTT att du ska ha lila istället för orange :D Eller varför inte båda? Allt klär en skönhet ;D

2008-12-05 @ 18:16:40
URL: http://onlycoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0