Mjau!xD

Åh vilken rolig helg de har varit:D! jag virre, johannes, rickard, andre o erik va o bowla:Dshit va kul:D!har inte haft så roligt på ett tagxD! efter vi bowlade så drog vi å tog några drinkar på samma ställe:)o de blev en shot me riktigt god va den me brukar annars hata o shottaxD

Söndagen kom virre hem till mig o vi snacka eller mer hon som snacka o ja kom me RådxD hahah vad har man annars vänner till;)? Sen ringde killarna o fråga om vi skulle dra me till barkarby o de gjorde vi:)*julhandla* kan ju säga att de fanns as snygga killar mohahhaxD*me like* Sen drog vi vidare till kista fy fan va folk! man blev ju tokig!

På onsdag är de julafton o den ska jag fira med min kära familj:)sen är de fest hemma hos Elvis så ska dra dit:DmihihxD

God jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0