Skapar ett inlägg!

Igår fixa jag håret blev skit bra enligt mig!, imorse kl 7 hade jag tvätt tid kan ju säga att dom små hjärncellerna,man har hade inte vaknat haha! Har städat som en städerska, men lägenhet har nog aldrig varit så kliniskt ren av ajax som den är nu! hahaxD, lånade lite dvd filmer av syrran som vi ska glo på ikväll:D så de blir björnbröder, ice age o saw5 mf! jobbigt när man har en 160 säng de blir så mkt örngott o tvätta! typ 8 kuddar:Pkänner mig lite tidspressad ska hinna tvätta lite mer nu kl 3 sen ska ja duscha fixa kläder göra mig i ordning stress stress stress me hate! men ialf så har man satt sig i den situvationen själv:P!*got my self to blame*


Tänkte tacka maria för din fin fina kommentar:P*jag uppskattar väldigt att du ser mig som en bimbo för det har jag alltid försökt att framstå som,äntligen Lyckats! de är lixom....jag*hahah nä gumman är inte bimbo bara blond o trög;)!



Puss o glad Pepparkaka<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Men asså typ :D



(8)Bimbosar är vi allihopa, allihopa.. bimbosar är vi allihopa.. Du mä, o jag määä (8)



Du fattar inte vad jag får spasmer när jag TILL OCH MED läser om när du städar för att jag vill flytta hemifrån! Men det blir inte fören sommaren x( :P

KRAAAAAM PÅ DÄ

2008-12-11 @ 18:01:47
URL: http://onlycoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0