martin jondo

Iförrigår träffa jag Niklas och camilla vi stog vi hennes jobb o snacka i typ 4 timmar hahah fasen va kul de va:D fan va niklas har blivit fin! gott ner massa i vikt o a, man blir så glad när man ser vänner ta hand om sig:)! ialf så kom Pierre hem till mig iförrigår han har ju varit i kina i två månader, fan va coolt:D va värkligen kul o se han igen va ju ett bra tag sen hahah o ja blir fan alltid lika glad när ja ser honom:D
Igår va jag me CamillaxD vi åkte in till stan för att fixa lite löshår till hennes polare sen gick vi runt på stan o snacka en massa skit hahah fasen va kul:) kändes skönt o bara kunna prata av sig:)tror man behöver de ibland:)

Jag ska nog åka till Norge<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för i går gumman:D Det var as mysigt:)<3

2008-12-18 @ 12:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0