so live your life!

Bry sig?
Har ni inte tänkt på vad alla kalgar på att man har gått upp i viktig o att man äter de o dehär hit o dit....jag tror man glömmer att känna efter hur det är att leva. Människor oroar sig för mkt än att bara vara...

Ialf mitt ex han har massa problem me sitt ex,dom fick barn tsm men sen separera dom o nu har hon sagt till honom att han inte får träffa sin dotter mer? o han är helt förstörd såklart...så då kan man fråga sig om det är rätt? behöver inte barnet en mamma o en pappa?efter mina erfaranheter så är det självklart bättre me en mamma och en pappa. Fan va folk har problem blir ju helt tokig! Man e så egosentriska!

Ialf idag blev man bjuden på Dildo party, imrogn ska jag till stan me polare o bowla o käka middag eller hur de nu blir:)sen senare ville sonny att ja skulle hänga me honom till "linoclub" så får kolla läget^^

*kul att hooka upp all tid man aldrig hinner prata me varan, som min fosterfamilj fick reda på idag att min mormor dog i förra veckan, kan ju itne säga att ja kände henne så,men hon va en fin person(L).Min bror har snaggat håret:Pblev faktiskt as bra:)!o ja vad har hänt mer:P händer saker hela tiden:PxD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0