Sara<3

Då var det dags att blogga igen!xD you missed me right;) !

Idag blev jag och angelica väckt kl 12.42 ;) Tur att det är lov!me love:D sen åt vi våran nyttiga frukost som vanligt hahah! macka o ost jummiiieee;D sen blev de en timmes promenad i skogen me hundarna:)jätte mysigt:)! vi gick upp på ett jätte berg:P*höjdrädd* thihih:)sen gick vi hem o efter ett tag åkte vi ner till centrum o handla massa mat:)så vi tassade runt där:) glömde ju nästan säga att de va soligt ute! så fint väder:)

Sen tänkte jag ägna min tid med att berätta lite om familjen norman:) Det är angelicas familj:) o hon är min bästa vän:) eftersom jag har haft de lite jobbigt så har dom öppnat deras hem för mig o det känns som mitt eget hem:) o det har aldrig varit så att man har kännt sig välkommen och det uppskattar jag av hela mitt hjärta <3man känner sig som en del av något fint:) Jag tycker det borde finnas mer personer som angelica o hennes mamma millan o syskon:) Im thank full:)jätte tacksam för att jag fått lära känna så ärliga personer:)<3333

Min bästa vän är en underbar person:)hon som ligger närmast mitt hjärta:)<333 tycker alla borde ha en vän som dig:)


Puss o Kram skumbanan;)!


Kommentarer
Postat av: millan

å vad kul hoppas att du får många trevliga läsare!!
kramisar

2008-02-28 @ 21:33:38
URL: http://moder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0