HejFjopp:D!

Idag var det den stora big misstage dagen^^hahah glömde mitt religions prov om kristendomen hallelulia:P! Så jag och angelica gjorde the hulla hulla dans:P thihi^^vackert;) Idag när jag vakna fick man nästan lite ångest när det har varit vår väder i en vecka...ah så kommer det såklart snö^^buuhuuu...men no hard feelilngs för solen kom igen:D*happy*

Jag har glömt o berätta att jag har fått jobb på Ica as kul:)mitt verry first jobb:)hoppas man inte lyckas göra bort sig som vanligt då haha^^, Jag och angelica ska resa i sommar men har inte kommit på vart än haha så de finns nog bara biljetter till norge*kul*:P

Ledsen allihopa att jag är jätte seg på skriva o va lite skojjig men ja har faktiskt inte en egen data känns lite jobbigt:)ah de va de jag ville säga:Pnu e jag vrål hungrig grraaww men ca 2 timmar till maten kommer:Dhoppas det blir Lövbiff med klyftpotaits o bea så man får bli lite *tjockis*:Dthihi:D asså jag är inte så himmla bra på skriva saker som hör ihop som många gör jag hoppar rätt mkt som ni kanske märker en de e hur jag tänker så..så får de bli<3o jag tänker ganska mkt:P




Jag har fått lite ångest är brunhårig o de ser ju okej ut:)men jag saaaaknar mitt blonda hår:)jätte mkt:')så ska färga tbx de nästa månad:)o allllldrig färga om de:)som ja sa förra gången hahah^^:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

ÅHERREGUD!!!!!!! Trodde det var en igelkott på bilden men när jag kollade närmare så såg jag att det var du! Jisses, det skrämde ju slag på mig. :) Puss!

2008-03-06 @ 10:01:09
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: millan

du är ju världens goaste tjej! kramar

2008-03-06 @ 14:22:12
URL: http://moder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0