My happy endding:)

Igår fick jag reda på att jag ska få en egen lägenhet på 35km:Dim sooo happy:)o sen har mat fått ett jobb på ica o det ser ju ut som att turen börjar vända:)*jätte skönt* Min syster ringde mig idag vi har väl inte pratat på typ 3 veckor tror jag,pga av vissa saker...även om jag tycker att hon gjorde fel så tycker jag det är skönt att få prata me henne:)man bryr sig så mycket om dom där små sakerna som blir så stora o det är dom sakerna som blir jobbiga:) Ibland tänker jag hur folk yttrar sig mot andra o mot mig själv? vissa måste ju inte ha något liv eftersom dom bara klagar på andra,eller är det för att dom har så lågt självförtroende att dom måste tracka ner på någon annan för att känna sig bättre?men vem är bättre då? Ibland tycker jag faktiskt att folk kan hålla käften o inte yttra sig för dom små orden kan betyda jätte mycket för någon. Oj va allvarlig jag blev nu^^men de är vissa som går en på nerverna o jag kan inte mer än bara tycka synd om dom faktiskt eller de gör jag kanske inte heller ^^

O idag ska jag jobba på Ica i kassan antar jag^^jag trodde de skulle va as svårt men tänka sig hur snabbt man lär sig:P! har lärt mig en sak att bannan är nr 4011 ahh blir ni lite impade va;)hahah^^

Nä man alla söta små troll nu ska ja gå o prata me lena^^såååå kul;)wisch my luck;)


 


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon :)

2008-03-14 @ 11:08:51
URL: http://cazzis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0