Det går bra nu kompis det går bra nu;D!

ttjoooohhoopps;D Idag är jag jätte glad;Dför de blev en himla bra dag igår:DJag o sarah började dagen med att åka till kista:)vi skulle träffa hennes vän som jobbar på en restaurang:)en Italiensk:)!han va jätte trevlig:)hahah så han erbjöd mig JOBB!!!!! ahhhhxDså nu har jag tyup 3 jobb i sommar:Därt int brah???;) senare blev vi bjudna på mat:)det var hur gott som HÄLST!*to die for*!:)jag o sarah dela på en tallrik:)senare tog vi bussen till jakan:)för vi skulle vidare till Ikea:D o fan va kul vi hade:D! Vi köpte hur mkt som hälst:)el...JAG:Pså nu är de bara i hallen de ska målas sen är de klart:Dska ta lite bilder med min nya mobil:)för den har ju faktiskt en bra kamera:DÅ har jag sagt de ja ska få en platt tv:Den 37 tumare:Dfast ja har ju redan en tv så nu blir de 2;D Fast de som är bäst av allt:DJa har fått en inbjudan med att få hänga med till Greklan helt gratis om jag vill^^:;Do de tackar man ju inte NEJ till:D så man kan ju säga att allt rullar *helvetes jävla bra till*:D. Igår köpte jag massa hår producter me från Björn afselius:)jätte bra märke:)as bra produkter me:)!bra saker berhöver inte va dyrt:)*Fynda!*


 



de var allt för idag:) puss o kram skum banan:D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Spana in tävlingen på min blogg där du kan vinna ett läppglans från Dior!

2008-05-27 @ 08:58:18
URL: http://lisalisalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0