oooojjjja!

ojojoj...nu har de hänt mkt igen hahah o jag e alltid lika dålig på att skriva:)Igår hade jag o sarah blivit bjudna på fest i stan men sen när vi kom fram så kollade vi på varann o bara Nä vi stannar hemma o myser me film:P!and so we did;)nästan^^Fick höra en komenter igår från en kille på stan att ja va lik shakira hahaha fy fan va hämskt:Passå hon e ju inte ful men de är endå shakira:P o sen så kallas ja nu mera carolina gynning haha!*jätte kul*sarah tjejkompis tyckte ja va jätte lik henne så fick bli som de blev:Pmen måste ju endå säga att hon är min Idol!;)

A o sen allt shoppande de har blivit nu till studenten jag har nog gjort av me multum på de!onödigt ja vet! ialf så igår köpte jag massa saker till min sminkning som jag ska ha:)o ett jätte fint nagellack som heter*Gosh*för 75 spänn!billigt!:Dde tycker vi om! nu ska ja bara ha tag på väska också gah!a just de köpte alla hårgrejjer klart igår;Dså nu är de bara tuta o köra;D De kommer bli så fint! såg alla studenter från spånga igår inne i stan shit va man får Känslan nu att de värkligen gäller:D!ja fy fan säger ja bara:P! Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallllet vad jag Läääängtar!!!!!!!!!!!!!!<3

Ikväll blir de stan o festa! hörs senare<3
pusss:)

hon e så fin:)!image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0