No name!

Äntligen Vinter<3 så mysigt med massa kläder! man känner sig som en fet Isbjörn hahah;D längesen jag skrev men har fan inte haft något intressant att skriva;)håller på me lågenheten nu ialf den blir klar på måndag e de sagt:D! jag e så GLAD blir nästan kär i mig själv ibland:D aja jag o virre pratade igår om att dra ihop hela gänget o ut o käka o gå på bio el bowla:D jag har juh 2 gratis biljetter;D roligt att tagga ihop alla o göra nått:D.Saknar min Sarah:D Fan va ja e stolt att du endå vågade åka till USA helt själv:)hoppas allt e bra där nere:)Miss you alot:)! KOM HEM!



Kommentarer
Postat av: sarah

saknar dig oxa hjartat!

2008-10-17 @ 19:13:09
Postat av: sarah

saknar dig oxa hjartat!

2008-10-17 @ 19:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0