now its history!

Dags att skriva en bok igen tror jag,haha händer föör mkt på så lite tid:) Jag har gjort slut me niklas, Sarah har åkt till USA, min syster fyller år idag,funderar på att måla min lägenhet, vilket kommer bli SÅ roligt;DMitt ex har fått en dotter på 2 månader nu haha *grattis*,jag har börjat träna eller gjort de ett tag :D o tänka er snart e de jul också:D Jag har funderat lite på att åka till Norge för att jobba eftersom man tjänar dubbelt. Så då blir jag Rik som alla andra vill bli" vilken dröm" att bli som alla andra...*HaHa* ialf tänk att min Idol carolina gynning fyller år på samma dag som mig 6 okt<3 gullligt;),snart fyller jag 20 fest fest!! Systembolaget här kommer jag!*höhö* Tänka sig hur "vänner" kan bli, el vänner o vänner "nått" beroende vän kanske,ja vissa blir rent av *Traches* el slynor om man vill kalla de, eller mer slyna kanske? Du är en sorglig person o t.o.m får mig att skriva om dig, *haha* Usch! patetisk liten insekt e du, jag bara älskar att blogga! förlåt bloggen om jag inte håller standarden me mina vackra ord,blir lite övervlmdigad ibland... Jag funderar faktiskt på att ta över världen en vacker dag!<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är med på att ta över världen ;) Vi skulle nog bli ett suveränt team ;P

2008-10-03 @ 15:23:42
URL: http://onlycoco.blogg.se/
Postat av: Emma

Woho! Äntligen en uppdatering!

Ja ta över världen låter inte helt jävla fel asso! =)



You go girl! ;) Kill them bitches ;)

Puss på rumpan!! <3

2008-10-04 @ 11:30:22
URL: http://gaffeln89.blogg.se/
Postat av: sarah

jag saknar dej!!!!!! Pussss

2008-10-13 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0