?

Sitter o tänker på vad man ska göra me livet, man hade ju värsta planerna nu när man tog studenten o ja visst har ja jobbat ett tag men fan.... JAG HAR REDAN LESSNAT! så jag tänkte igenom vad är de verkligen de jag vill göra i mitt liv, nått lixom som man alltid velat:)

1. Plugga till nåt intresant men inte för jobbigt
2. Resa Runt jorden
3. åka till las vegas
4. Bygga mitt eget drömhus
5. hoppa bunjyjump
6. simma me delfiner
7. Ta körkort
8. hitta min pappa
9.bli bartender
10. Prinsessa!

Vissa saker kan ju vara ganska extrema o kasnke kosta lite mkt pengar, man e juh inte terminator;)


A men dags att rammla ner till verkligheten:D Hemköp här kommer jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;D*haha*

Kommentarer
Postat av: Nichlas!

Hej snygglo! Hur e allt??

Hoppas du vet vem jaag e... Nichlas, gay, sjunger Hotell å restuarang. Hahaha! Miss you soooo much!

MÅSTE ses någon gång!!!

Hoppas du mår bra gumman! Många kramae från Nichlaaaas!

2008-09-05 @ 05:56:48
Postat av: Yossie

Babe, saknar dej :) Har messat å föröskt ringa men kommer inte fram :( Hör gärna av dej t mej? :)

hahah påminner mej om terminita ;D

PUSS Skönt att höra att du har det bra <3 önskar vi kunde ses snart

2008-09-05 @ 21:33:16
URL: http://yossie.blogg.se/
Postat av: Veronika

Babe, saknar dej :) Har messat å föröskt ringa men kommer inte fram :( Hör gärna av dej t mej? :)

hahah påminner mej om terminita ;D

PUSS Skönt att höra att du har det bra <3 önskar vi kunde ses snart

2008-09-05 @ 21:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0