Its War Baby!:P

Åh va de ska va mysigt att sova me den man tycker om eller hur?hahah har inte sovit en hel natt på 3 dagar nu för när Niklas sover puttar han ut mig haha o tar all plats i sängen GREAT nu ser man ju inte så pigg ut heller hahaxD jobbigt när man vaknar upp hela tiden^^

Såg inlägget av Nicklas:
hahah bara du säger Nicklas så vet jag att de e du hjärtat:P!;D
Vet inte hur man svarar tbx när du inte har blogg så jaa gör de här:D De e jätte fint me mig:D sj da gullet?:)ja de tycker ja me de va as länge sen:)men ja kommer hem i nästa vecka:Dså de e juh bara o ringa el ja dig:Dvad händer där uppe da:D?pussspuss


and so on...nu e kl kvart i 10 o jag e redan vaken*galet*haha men vi ska ju in till stan nu o SHOPPA! får se vad man får me sig hem;)

Pussspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0