frayday!

Maria fan va söt du exD! hahah ja lite söt e man alltxD götebochka xD! " e du go el" hahahxD!


Längtar till mars för då kommer min lillebror o han ska bo hemma hos mejxD i 3 månader:) han ska ha praktik här uppe:)så han ville bo hos mej:)
Ska börja plugga upp mina betyg, och senare plugga vidare till Sköterska o sen aksnke vidare utbilda sig men de tar ju ett tag,men känns som"the Right thing" vill plugga till lite allt möjligt men finns mkt jobb nu inom sjukhuset som Sköterska så känns som man kanske kan få in en fot någonstanns:)

så min teori på mitt liv just nu är att plugga-jobba- resa:)
hälst vill ja jobba utomlands men man får ju ta allt som de kommer:) drömmar har man ialf;)

så om en vecka kommer patrik från götetxD"en vän" trevlans värrexD


Fan va skönt innan har man alltid känt behov av att ha en pojkvän el att hålla någon kär men så känner jag inte alls längre, ja klarar mej så jävla bra själv:) o ensamt känns de inte heller:)känns skönt att man står helt själv på sina egna ben o man kan göra va man vill cus the world is mine!;D

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0