Vart fan tog väskan vägen?!

Idag städa ja lägenheten o senare fick ja ett ryck o bara skulle leta fram min jävla väska som ja itne använt på ett halvår nu "haha" fan va trög ja är Min Fd vän har ju snott den haha, kul el INTE! ialf tänkte lägga ner detta på min blogg!

Såhär va de, jag o min Fd vän vi kan kalla henne "agda" ialf jag o "agda" va mobbade i vår klass på slutet o vi höll ihop...senare så blev vi ovänner för att ja inte ville följa me henne ut o festa för att ja skulle fixa mitt hår o så hade ja itne fått mina pengar så ja blev ledsen o kände att ja bara ville va hemma, agda "lackar ur" o sen fick ja mina pengar o då anklagar hon mej att ja hade använt pengar som ja fått av hennes mammas polare som ja hade köpt min "fd" teve för att ja hade lagt dom pengarna på mitt hår vilket ja inte gjort. SÅ hon säger till sin mamma att ja använt dom till mitt hår, hennes mamma skickar ett sms till mej att hon vill ha pengarna?Alltså tbx pengarna ja "fick"o köpa till min lägenhet!
vilket användes väldigt bra, så ialf, kände ja mej väldigt ner krängt ofta att en äkta vän gör så?drar in sin morsa?pff dont think so, om de inte då är på liv o död! vilket i detta fallet bara handlade om mitt fucking hårförlängning:)o pengar?!
Ialf håret blev skit fint o nu har hon ett ex antal saker som är mina som hon påstog att hon "slängt" Skulle bara vilja ha tbx mina saker för dom e värda mer som "minnen"för mej en matrial.

Så då tog ja saken i egna händer o tänkte såhär om man är en bra människa så hade man ju sagt till sin vän att de är okej? o pengar de är ju sånt som man skiter i ialf va de har me vännskap o göra, sen har ja en vän som är polis o han tyckte att ja kunde lätt anmäla henne o kräva ersättning:)Rätt ska va rätt tyckte han o de gör jag me, men ja la ner de:) Människor är inte va man tror att dom är:)"falska o gör allt för sin egen vinning OCH de är då man förlorar vänner"

Känns skönt att ni får höra the real deal! även mammas lilla ängel kan ljuga:)


Är fan itne rädd för kretik om någon känner för de:)!bring it:)!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja kritik kan man få men skönt o se att du inte sitter där o lipar om någon skulle ge dig "dålig" kritik! Kommentarerna är ju inte bara till för att man ska hålla med om allting ;)

Men ää du gooo ellaarrr!!?? Du lovade att vi skulle ta över världen tillsammans! XD

2009-02-03 @ 02:21:45
URL: http://onlycoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0