<3

Idag har jag och älsklingen städat som två små judar! tvättat o allt sånt man tycker är skit!:Pialf jag! sen att billy är lat är en annan 5:a!

Fan visst blir man lite grinig o nojjig när man får göra allt plojj!:Pha tur man har sina knep för att få han att jobba!Ikväll ska vi basta:)fast först ut o fiska!:)fan va ja älskar att fiska de är skit kul:Pnär man får napp ialf:)ialf de som räknas är ju att man har kul:) Vi fiskade i förraveckan:)skit kul ja bara ja lär ju aldrig få någon napp! där stog ja brydde inte mig så mkt om ja inte fick napp el ej eller ja de ska ja nog heller inte säga för ja o billy hade en tävling:pel dum som ja va utmana ja honom!
o helvete ja fick napp! ja bara skrek till billy ja har fått fiskt!!helt chokad!han bara men veva in fisken då:P!rätt smart:phahah ialf så fick ja en aborre!^^en stor jävel för att va aborre:Po jag vann! hahah jag vann!:Pägde honom sten hårt:P snacka om att killen såg deppad ut:P!hela manligheten försvann:P!haha tjejer kan!;)

Bye Bye:)!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej där, hur mår du?

Lust att höra av dig till en kanske? Du typ bara försvann sen har vi inte hört något:S



Något nytt nummer kanske. Du har ju mitt iaf

annars 0706-299393



//Patrik Larsson / Polly

2009-07-14 @ 13:44:08
URL: http://saab.pollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0