<3

From the bottom of my heart...

Min Kille bor i Kalix så idag fyllde hans mammas syster år så vi åkte dit 'på tårta:) Senare beställde vi pizza hans pappa o han åkte iväg o ja va hemma me hans mamma o barnen:)de tog en jävla tid!sen när han kom hem ialf så kom han fram till mig, i handen hade han en ros o sen va de ett kort i de, Där stog de "Jag älskar dig sara,din 4 ever" fan va gulligt:D började nästan att grina^^:) Han fråga om ja ville flytta ihop me honom för någon dag sen:)o jag sa ja:)!hihi så vi har köpt hus o grejjer:)så nu ska ja bara flytta upp mina saker 65 mil bort^^:)tokigt! men så jävla rätt:)fan låter jävligt skumt men de känns så jävla bra o rätt:)!

Hans pappa e skit gulligt:)han berätta idag om vi håller ihop o vill förlova oss så står han för allt:)<3men men:)man ska inte förhasta sig heller:)


Fan kan inte beskriva den känslan ja har varje gång ja ser på honom:)tänkte aldrig att de kunde bli såhär bra:)

Sen kommer de jobbigaste när man ska säga hejdå till alla vänner :) inte så att man ska avlida men ialf:P



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Varje morgon vaknar jag vi din sida och du håller fortfarande om mig,varje gång ja vänder mig pussar du på mig:)

Varje dag hör jag hur mkt du tycker om mig o vad ja betyder för dig:)varje dag får jag se dig le:)o ibland när du åker iväg får ja höra hur mkt du saknat mig när du kommer hem:)Älskar dig för de du får mig att känna:)känner mig älskad me dig:)du är allt jag behöver:)Knasiga saker vi gör ihop som brottas på stuttsmattan el ha mat krig!:Pälskar dig precis för den du är:)!Du är min vän o min kärlek:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0