Kärlek är en sanning.och jag älskar dig.

"Jag älskar dig önskar jag kunde ge dig en hel rosenträgård varje blad är en ett bevis på att de är DU OCH JAG jag vet att du mår dåligt men vill göra allt för att du ska må bra du är ju min lilla prinssesa jag vill kämpa tills jag stupar för oss jag mår så dåligt över att du inte mår bra jag skulle vilja ta din smärta och bara trycka den in i mig du är min värd och jag hoppas jag är din jag kommer"written by Billy.


* Självklart har alla sina upps and downs,like I. jag kan ha dom väldigt ofta nuförtiden. Men de brörjar jämna ut sig. Varit mkt med att byta jobb,flytta och allt dedär.Menar att bo tsm med en kille är en STOR omställning. Gulligt!visst...
men man kan ju få lite ångest,för jag menar man lever ju så tätt inpå.I mitt privatliv och hans. Jag vill ju ha mitt liv även om jag är tsm med någon,det anser jag jätteviktigt. Inte för att han itne låter mig ha de.Det gör han absolut.
Skulle jag få välja ett yrke så skulle jag lätt fan vara en Grupie.hahah, självklart! ett självständigt jobb inte så ansträngande,men mkt engagerande. Musik är min värld.

Hade inflyttningsfest i lördas GALET! det vart skit kul! har inte så mer att säga än att de jävligt kul. Älskar människor som kan släppa loss!and go FREAKY! det kan alla här uppe!tro mig haha!

//Well fyller år idag ska fira me familjen!pusspuss

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0