Början till något fint.





Tjenis! längesedan nu jag var här inne o skrev kom knappt ihåg mitt lösen. Mycket so hänt sen sist de är det alltid när ja tar mig tid att sätta mig ner i lugn o ro och bara skriva:)

Detta är jag nu:) Bor själv i min lägenhet jobbar som personlig assistent för handikappade personer storm trivs:)med mina kolegor och omgivningen,jag har införskaffat mig två hundar.
Har ett förhållande med billy där vi har hållt i hop i vårt och tårt:)i snart 1,6 år tiden går så fort!speciellt när man har kul:DPå fritiden har ja pysslat mkt med att få iordning min lägenhet och varit mkt med mina djur:)

Har förendrats en hel del bara på detta året,värkligheten har fått mig att se vad som är viktigt ovh vilket som inte är prio ett:)Har tagit mig själv i kragen och de är jag jävligt stold över.Har försökt att få min lägenhet att vara lite 60-70 tal vilket jag tycker är så jäkla fint!gammalt och charmigt!lite som konst:)


Såhär ser man ut nu:)
nästa månad har jag bokat in min tattueringstid till min första då jag äntligen vet vad jag vill göra har haft många ups n downs me detta jäkla val^^
Tänkte ladda upp lite bilder:)men de gör jag mirogn:D
see ya:D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0