Jävlar!

Jävlar ett jävligt fint ord nu så tidigt på morgonen när man är ledig o grymt sjuk!febrig o satans otaggad skulle ju på idas happy birthday men de lär ju inte hända:/! vinter = sjuk! finns inger mer än jag hatar att vakna tidigt på morgonen känner sig halvt deprimerad redan men de är ju bara tuffenupp!Tänker inte göra ett jävla piss idag NADA!(morgonhumöret på topp)
Usch igår natt satt ja o kolla på nåt skit på teve de va så jävla sorgligt ,att man satt där o grina!haha billy bara va fan gör du:P?Ibland kan man bli helt sentimental för mindre:Pfel vecka kanske vad vet ja:)Nä älskling de blir då fan ingen kärlek på morgonen USch!Man borde få börja jobbet lagom till lunch skulle ju funka jätte bra eller hur!Har nog en riktig Bad fucking day där allt är upp o ner man känner att ja blir någon påkört är de jag!haha japp så illa:P

Tänkte bara säga att iår har jag ingen jul känsla heller!helt ödelagt på den biten va fan hände:P?snö o allt men nopp ingen känsla what so ever!är ju inte länge kvar nu o har värsta master mind över mina julklappar haha!nä nu ska ja fixa till mig o vakna till liv:)//see ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0