Shake'n Bake!will farell är min Idol!

Längesen man skrev blogg!antagligen för ja tycker de är skit tråkigt!Nu sitter ja o pluggar körkort de går väl si sådär tycker också de är skit tråkigt! Ialf idag för ja e as trött vi satt uppte igår o glodde G.I joe!:P

I Lördas åkte jag o billy till Luleå och handla lite, skit mysig stad!Kan inte fatta att vi har varit tsm i 9 mån,fan va tiden går fort:Dfast ja har gjort klart för honom att ja inte vill förlova mig el gifta mig,EVER!!!tycker gifte mål är överskattat no point,menar älskar man någon så kan man nog leva me någon utan en ring på fingret,any ways så kom jeppe förbi fan va kul vi hadexD faktiskt jävligt roligt att umgås me killar för dom har så skruvad humor!get lose!xDSen en Grejj ja har tänk på?!va fan är de me killar o tattueringar?typ som att de har blivit mode,jeppe hade tattuerat sig o bara "Kolla Kolla"wtf happend?haha! 

Anyways Times out!bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0