Den enda vägen är upp!


Photobucket




Just nu håller jag på att plugga upp mina betyg eftersom i vinter är tanken att ja ska börja plugga på högskolan inriktigning Kriminalvård en utbildning som är på två år! ser värkligen fram emot det! hihi!

Jag är nog en tjej som föddes med mycket saker att säga Billy kallar det attityds problem!
Jag har pratat mkt med min psykolog om alla drömmar jag har om att nå upp till mina förväntningar har höga förväntningar om mig själv men har inte alla de i dagens  läge?
Men egentligen ska jag ju bara ha koll på vad jag vill och inte vad alla andra pysslar med.


Photobucket

"Jag starta som en nolla men kunde trolla, fick branschen att kolla,
blev söders ayatollah, gled in gjorde min grej, smorde min grej, ingen trodde
på mig, dom glodde på mig,
men natural bond rodde med mig, vi kapa några grenar för att rädda trädet, fick
rispor i lädret,
jag är som Pohlman och vädret, skiftar byter om, bryter dom, skryter som, jag är
som en alkis på bänken med en hel flaska rom, jag är ingen kung men jag krossar
mycket, knäcker mycket, bräcker mycket, spräcker mycket, skiner som ett smycke,
svänger, svänger inte, jag skiter i vem som tryckte, vem som tyckte mycke’, för
plattan sålde mycket, mad-skillz jag besitter, jag vet vad jag dillar om, killar
som snackar trampar snett, sen chillar dom, semi i vinsten, jag härskar i
provinsen, se Petter Alexis, du kan, kalla mig prinsen"





Bra musik!

Akon Cocaine Cowboy
Allstar ft lil wayne crazy
Lil wayne -I can tell you girl
Bow wow- Shake it
Dj Famous flash

Ice Cube- Do your thang
N.W.A. ft. Snoop Dogg - Chin Check
Lil Jon and The East Side Boyz, Ice Cube - Roll Call
Seal - Love's Divine
http://www.youtube.com/watch?v=2ZxtLSiE30w
Christina Aguilera - Lift Me Up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0