Happy Birthday 2 you!

Åh gud vilken underbart rolig kväll jag har haft! Stressig dag minsan,Jag o älskling skulle ju fira rick o ronny idag så blev att laga en god middag o Tårta,en film"wall street" o prata o ha de trevligt!
blev bara en massa skit snack hela kvällen, vi har ju funderat i sommar att dra ner till Amsterdam så de ska vi göra jag o grabbarna lixom! va fan inga tjejer me men lika kul för de:P! Fick ett supergulligt sms av Ronny o rick att de va ingen som tänkte på deras födelsedag men de gjorde vi o att vi är äkta vänner de va jätte fint o höra:)men de är klart man alltid ställer upp för sina vänner<3 alltid! Nåja nu har ja varit ute me hundarna för att ja ska hinna se mitt favorit pogram "Bad Girls Clubb"de är ju så jävla bra! kan inte vara utan de nåt ja värkligen gillar o ja brukar inte vara sån som har koll på specialla program men ja har blivit lite beroende:P"hihih"


Tycker Bilden är så söt va tvungen att ladda upp den, När ja tänker på me and you så tänker jag ju självklart på min älskling som ja inte alltid skriver så mkt om för han står mig så nära tycker inte om att blotta mitt privat liv så mkt heller! Snart firar vi 2 år o vem kunde tro de att vi skulle hålla så länge?inte ens jag själv!men tiden har gått o vi har inte tröttnat på varandra än,vill inte förlova mig el gifta mig o du respekterar mina val o de älskar jag dig för. Vi har galet kul inte alla dagar men dom mesta där vi Brottas kramas o jävlas me varandra helt galet du är min bästa vän personen som känner mig bäst"nästan" syrran känner mig bäst men ah:P! jaja nu ska ja sluta babbla är trött som fan o kl är mkt så borde inte sitta här o skriva men behövde de så me de säger jag Godnatt o hoppas alla inte har de lika kallt som vi minus 35!

Puss o Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0