Mitt Galna Liv!

Mitt liv har väl alltid varit galet fyllt me dramatik o hysteri!!alltid någonting som händer har kanske inget speciellt att berätta om de sådär men tänkte mer rationellt överlag.

Suprise! har slängt iväg en massa energi denna vacka då jag varit sjuk till att tänka på min affärs idee o till plugg o jobb o ALLT på samma gång till en bra smet men som inte blir klar på 30 minuter, My life Looong time!
Gah! min hjärna känns som en rymd fylld med en massa ideer så säger min coatch till mig att försök att få ner allt jag tänker på i en bra grejj! "jaha"?=!#)"#¤ im not ey super woman YET;)
Haha jobba komma hem plugga när man e klar fixa me sin affärs idee ja de är fullt upp men ja har nog inte haft så här kul på länge för ja känner att ja gör detta för mig och INGEN annan, man ska ta för sig av världen har att erbjuda o de är ju en del.

Sen ska man ju hinna med att måla o tappetsera hemma håller på kolla mode o inredning vilka färger som är inne o vad som gäller o twista till de till något eget,för de sista ja vill är att de ska va som alla andra de är inte precis jag:)o sen ska man ju träna också o de är en massa jag har på gång hela tiden känns som man stressar stressar o de är de värsta ja vet!:P



Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0