Fredag!

Ja just de ja glömde ju berätta att ja fick jobbet!toppen kul!så ja jobbar nu som försäljare och är pluggande på heltid också vilket kommer bli tufft,men vill man värkligen något så kämpar man!Det blev ju flytt på samma dag,hämtade nycklar fixa dom sista sakerna,släp o packa in senare packa ut allt o allt skulle ju upp 3 våningar inte så att man stog i hurrade JIPPI  nu har vi "bara" hälften kvar!BLÄ!Soffan tog ifs bara 10min att få upp men jävlar va jobbigt! träningsverk dagen efter UScha.

Blev en jävligt stor städning på de och en lång dusch senare o fy fan va mysigt!somna som en sten senare:P vakna upp av min irriterade klocka ringde o jag ville inte gå upp!! Ibland känner man bara vilken BAD DAY man har o min hår va katastrof men de har ju varit så jäfla kallt nu så de har ju slitit på håret, så tog kontakt me min vän jossan som är frisör hon gav en massa bra tips!

Så nu har ja äntligen fått ordning på lägenheten de tog bara 3 dagar:Pmen de är 79kvm så en del att fixas!men klaga de vore onödigt haha...


 

Fredag:

Har inte gjort någonting bra idag förutom att laga en riktigt jävla god middag de blev grillad fläskfile som hade varit marinerad i 2 timmar de var en grekiskt marinad,Citron,oregano,vitlök,olivolja salt o peppar! klyftpotatis o tzaziki


Imorgon har vi blivit bjudna på middag hos Rick me johanna,ronny,rick angelika super skojj!


//Godnatt Ladys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0