Night and Day

Tjenis ! Idag börja dagen med att gå ut me hunden senare plocka ihop saker i lägenheten eftersom vi ska flytta på måndag"yippi"Köpt en bostadsrätt så ska skriva kontrakt imorgon får nycklarna då också,ska senare köpa färg för att måla på måndag. Men lördagen blir såhär,fest hos mange fixa kläder o sånt,Gå på Alko innan såklart!

Idag fick jag mina efterlängtade brillor! ska ladda upp en bild senare...har inte orkar har kollat på night and day den va ganska "b" .

Har pratat med personer som driver eget företag hur man går vidare och tips om allt! ska ju börja läsa företags ekonomi och senare ekonomi och bokföring,med vidare utb.Har en stor försäljnings förmåga och ska driva fram mina drömmar om ett eget företag har redan ett företags idee"superb"
Ska träffa en kille som heter Rickard på onsdag om hans företag hur han fick allt att gå ihop och hur man tar sig vidare inom branchen,jätte intressant är så taggad!!

Ringde lillebror Idag lovade ju honom förra veckan att ja skulle ringa,alltid kul o prata me honom skrattar alltid:)pratar inte lika ofta som ja o min syster där 4 timmar om dan där vi bara snackar skit:P Men pratade med honom att i framtiden skulle jag vilja göra en hemsida o han är ju utbildad i att göra sånna sidor så han ska hjälpa mig vill inte ha någon outsider utan någon man kan lita på,endå är ju planerna i framtiden så vägen dit ska bli spännande.


Kom hem efter allt stressande efter att åratat med en vän som Driver ett företag där hon säljer kläder m.m...för att fråga om råd fick en massa tips! Kommer hem tänkte ja skulle landa i soffan 5 min...Telen ringer ja svarar är de ett försäljnings företag som vill att ja kommer på arbetsintervju!! Ja bara super I'll be there! Så på måndag ska ja inte bara flytta ja ska på intervju också!aint it great!Är så glad att ja spricker! haha!





*Juicy*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0